یادداشت های یه دخترِ اسفندی

به بهانه۲۰سالگیم مینویسم

یادداشت های یه دخترِ اسفندی

به بهانه۲۰سالگیم مینویسم

چه سخته انتخاب عنوان براش !!

چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۱۰ ب.ظ

ببا اینکه شاید هیچ وقت نتونستم یه " نه " محکم به دیگران بگم و همین نتونستنم خیلی جاها به نفعم نبوده اما خب خیلی از موقعیت ها بوده که بی تعارف به خودم گفتم " نه " و همه چیز رو با خودم تموم کردم . با خودم تعارف نداشتم و ندارم هیچ وقت و این شاید یکی از بهترین چیزهایی بوده که تا الان دارمش . اگه جایی و اتفاقی و مسئله ای باشه که میدونم و میفهمم که در آینده برام ممکن هست مشکل ساز بشه ، بی رو دربایستی تصمیمم رو میگیرم و یه " نه " قاطع و محکم میگم و همه چیز رو نگه میدارم .

از نظرم این خوبه که با خودت رو راست باشی و خودت سر خودت کلاه نذاری و با تصمیم های گاها از سر احساس ؛ خودت رو وارد راهی نکنی که میدونی تهش اونچیزی نیست که میخوای . امشب قطعا یکی از همون شب های روراست بودن من با خودم هست . از اون شب هایی که با یه تلنگر خیلی زود میفهمی آدم ها توی ادعاهاشون حتی با خودشون هم صادق نیستن ، چه برسه به تو ... آدم هایی که ادعا هاشون گوش هات رو کر میکنه ، تنت رو میلرزونه ، فکرت رو بهم ریخته میکنه اما وقتی که نوبت به ثابت کردن ادعاشون میرسه ، خیلی زودتر از همیشه همه چیز مشخص میشه و صحبت هاشون برات بی رنگ میشن .. از همون شب هایی که با خودم تصمیم میگیرم یه سری از آدم ها رو حذف کنم از زندگیم و اجازه ندم که حتی بخوان باز صحبتی کنن و حرف بزنن و ادعای مسخره ای رو مطرح کنن . 



 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۳۰
لادن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی